Att jobba på servicekontoret

På vårt huvudkontor i Kista sitter bland annat marknads- och försäljningsavdelningen samt HR. Läs mer nedan om vilka funktioner vi har placerade på vårt servicekontor.

0

Vi har vårt servicekontor i Kista utanför Stockholm och där sitter våra olika avdelningsfunktioner samt vår svenska ledningsgrupp. Vi har valt att kalla vårt huvudkontor för servicekontor för att vi finns som service till våra butiker. Alla vi som jobbar på kontoret finns för att supportera och serva butikerna på allra bästa sätt. Här sitter våra team inom marknad, HR, försäljning, affärsutveckling, B2B samt controller. Alla våra team på servicekontoret arbetar tätt ihop med våra skandinaviska systerkedjor men med fokus på den svenska marknaden.

Vår marknadsavdelning arbetar mot Synoptik som varumärke medan vår HR avdelning finns där för att stötta våra chefer och ledare. Försäljningsavdelningen, B2B och affärsutveckling arbetar för att vi som bolag ska ligga i framkant inom allt vi gör. Stora delen av vår ekonomiavdelning sitter i Danmark, där även Category, Supply och IT finns, men vi har även enstaka ekonomifunktioner på kontoret i Kista.

Bli en del av ett internationellt team

På kontoret har du stora kontaktytor både inom Sverige men framförallt internationellt genom EssilorLuxottica. Hos oss blir du del av ett internationellt team med närmare 200 000 medarbetare världen över. Du arbetar i en organisation med starkt driv och framåtanda, där det är högt i tak med stora utvecklingsmöjligheter, både lokalt och internationellt.

Vill du veta mer om hur det är att jobba på Synoptik?

Nedan kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss som: